Irmak'tan Niloya'ya


Dünyalar tatlısı yeğenim Irmak'ın ilhamıyla yazdığım Niloya projesi nihayet meyvelerini vermeye başladı. Önceleri kağıt üzerinde beliren dünya şimdi oldukça renkli ve canlı bir şekilde karşımızda... Benim küçük cimcimem rüzgar gülünü çok seviyor. Tıpkı Niloya gibi... 



Yazarken sadece yakınımdaki çocuklar değil inatla çocuk kalan yanım da yansıyor senaryolarıma... Şimdilerde çok fazla fırsat bulamasam da "paten" hep vazgeçilmezdi benim için. (Bisikletten sonra :) Niloya'nın bu bölümünü buraya kendime not düşmek için koyuyorum. En yakın zamanda, bulduğum ilk güzel havada patenlerimi kapmalı ve sahile koşmalıyım. 





Yorumlar

  1. Zeynep Silahtaroğlu5 Eylül 2015 02:18

    Sevgili Arzu Hanım,

    Sizi hiç tanımıyorum...

    Ama sizi aile fertlerimden daha fazla seviyorum çünkü siz benim çocuğumu seviyorsunuz onu tanımadan.Onun dünyasını sevgiyle neşeyle güvenle dostlukla dolduruyorsunuz.Günlük yaşamda sizi o kadar çok görüyorum ki ; evde,sokakta, başkasıyla sohbette,kızım bana sarıldığında, beni sevdiğini söylediğinde,karınca saygısında..Çok teşekkür ederim Bu karanlık dünyada Niloya gibi bir melek yarattığınız ve çocuklarımıza armağan ettiğiniz için.Sakın bir yere gitmeyin ve durmayın bu bencil isteğimi anladığınızı biliyorum çünki siz bizimle bu aile içinde sevgiyle yaşıyorsunuz.

    Saygı ve sevgilerimle

    Zeynep Silahtaroğlu.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Zeynep Hanım, Yorumunuzu çok geç gördüm. Özür dilerim.
    Ne güzel şeyler yazmışsınız. Beni çok mutlu ettiniz. Niloya ile yarattığım bu tatlı dünyada kalmak ve devam etmek için elimden geleni yapıyorum. Umarım başarırım. Güzel ailenize kocaman sevgiler...
    Arzu Demirel Birinci

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bir çocuk gelişimci olarak en beğendiğim çizgi filmin Niloya olduğunu söylemeliyim.Aslında Türkiye de bizim kültürümüze uygun çizgi filmlerin yokluğunu çok eskiden farkedip birşeyler yapmak istemiştim.Ama ne güzel ki siz hızir gibi yetismissiniz.Elinize emeğinize yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bir çocuk gelişimci olarak en beğendiğim çizgi filmin Niloya olduğunu söylemeliyim.Aslında Türkiye de bizim kültürümüze uygun çizgi filmlerin yokluğunu çok eskiden farkedip birşeyler yapmak istemiştim.Ama ne güzel ki siz hızir gibi yetismissiniz.Elinize emeğinize yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elçin Hanım Merhaba
      Yorumunuz beni çok mutlu etti. Teşekkürler... Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar