Arda ve Ceren ile ALFABE


Senarist ve yönetmenliğini üstlendiğim ALFABE adlı çizgi film, yavaş ama emin adımlarla ilerliyor.

Alfabeyi, harfleri, sesleri, dolayısı ile okumayı sevdirmek amacı ile başlayan çizgi film, içerisinde izleyici arkadaşlarımızın hoşuna gidecek bir dolu sürpriz taşıyor.
Animasyon yönetmeni Eren Sarıtaş, Animatör arkadaşlarım Funda Yüksekdağ, Serkan Bakar, Kahraman Kırman, Konsept Tasarım Murat Boyacı, Yönetmen yardımcısı Fatih Çalışkan... her birinin ayrı ayrı emekleri var. Her fırsatta söylemezsem keserler, hatta çizerler beni :S

Bir an önce bitse de izlesek :))

Yorumlar

  1. bir an önce bitse de biz de izlesek :))))

    YanıtlaSil
  2. Bu ortadaki uzun boylu karakterin adı ne? Çok güzel olmuş:) Aklınıza, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Adsızın adı Taylan.

    YanıtlaSil
  4. beenmaya ben de çok sabırsızlanıyorum :)

    taylanım civanım ortadaki karakter için biz de çok özendik, biraz kargacık burgacık oldu ama idare eder :)

    YanıtlaSil
  5. herşey çok güzel kesinlikle ama ah birde nette de bölümler verilse.. yeğenim alfabe diye tutturuyor akşam üstü

    YanıtlaSil
  6. umarım yakında videolarını da koyucaz. yeğeninize kucak dolusu sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. Yayın saati nedir acaba , ben de izlemek istiyorum...Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar